Nejčastější otázky k e-shopu

Objednávka a platba

Vyšetření si objednáte výběrem v e-shopu, přidáním do košíku a úhradou online.

Není nutné se registrovat, na e-shopu můžete nakoupit i bez účtu. Pokud se však zaregistrujete, získáte výhody – trvalý přístup ke svým výsledkům odkudkoli a kdykoli, možnost využívat různé akce a slevy pouze pro registrované uživatele.

Jako registrovaný uživatel máte přístup ke svým výsledkům kdykoli a odkudkoli, i ze zahraničí. Zároveň se můžete podívat i zpětně na historii svých vyšetření. Také získáte přístup k výhodnějším cenám a akcím, které neregistrovaní uživatelé nemají.

Potvrzení přichází automaticky e-mailem po připsání platby, většinou do několika minut. Následně na to obdržíte do e-mailu vytvořenou žádanku na odběr, na který můžete jít prakticky do několika minut po zaplacení objednávky.

Ano, doklad za zaplacení Vám zašleme automaticky do e-mailu. Pokud jste registrovaný klient, všechny platební doklady najdete ve svém profilu v sekci objednávky. Pokud potřebujete vystavit platební doklad přímo na firmu, máte tuto možnost při objednávce.

Pokud chcete dodatečně změnit údaje na faktuře, prosím kontaktujte naše klientské centrum info@labshop.cz.

Dítěti do 18 let můžete vytvořit objednávku bez registrace. Stačí ve druhém kroku objednávky vybrat možnost „Objednat vyšetření bez registrace“. Jako rodič vyplníte své kontaktní údaje, poté jméno, příjmení a rodné číslo dítěte, které objednáváte na vyšetření. Pozor – jméno, příjmení a rodné číslo musí být vždy osoby, která se nechá testovat!

V případě, že budete chtít svému dítěti zařídit účet na Labshop a vytvořit registraci, pokračujte ve třetím kroku košíku možností „Nová registrace“. Opět platí, že kontaktní údaje můžete zadat své (v případě, že již máte vytvořený účet, vaši e-mailovou adresu můžete využít znovu), ale jméno, příjmení a rodné číslo musí být dítěte, které přijde na odběr.

Pro změnu údajů na žádance, ve výsledcích a na Vašem profilu kontaktujte klientské centrum.

Objednávku lze uhradit pouze on-line platební kartou, Google Pay, Apple Pay nebo Edenred kartou přímo na e-shopu. Vytvořenou objednávku nelze zaplatit na odběrovém místě.

Při přihlášení si můžete poslat odkaz na obnovení hesla.

Můžete kontaktovat klientské centrum. Po plném ověření – (jméno a příjmení, datum narození/ rodné číslo, email a telefon) Vám sdělíme Vaše přihlašovací jméno. Heslo nesdělujeme.

Zkumavku na moč můžete koupit v nejbližší lékárně, nebo vyzvednout na jakémkoli našem odběrovém místě.

Jedná se o speciální zkumavku, kterou vyzvednete pouze na našich odběrových místech.

Odběr krve odložte na termín, kdy můžete přinést i ranní moč. Pro kompletní zpracování Vaší objednávky musíme převzít všechen biologický materiál ve stejný den.

V nabídce Labshopu nemáme kompletní a speciální vyšetření pro samoplátce. Pokud je některé vyšetření, které požadujete a nenajdete jej na našem e-shopu, kontaktujte klientské centrum, které zjistí, zda vyšetření provádíme pro samoplátce. Pokud ano, můžete navštívit naše odběrové místo, kde si dané vyšetření přímo zaplatíte.

Na jeden účet je možné registrovat pouze jednu osobu.

Nejčastější otázky k odběru krve – příprava na odběr

U většiny biochemických vyšetření ano – pokyny před odběrem najdete ZDE. U jiných testů to nemusí být podmínkou, vždy se řiďte pokyny před odběrem, které uvidíte v pokynech po objednání.

Samotný odběr trvá do několika minut, 3–5 minut včetně vyhledání žádanky.

Na naše odběrové místo se dostavte bez objednání, stačí přijít s číslem objednávky a kartičkou pojišťovny. Pokud se jedná o odběry krve u dětí do 6 let, doporučujeme se domluvit telefonicky s daným odběrovým místem, doporučí nejvhodnější čas.

Vysazení léků je potřeba konzultovat s Vaším ošetřujícím lékařem.

Výsledky vyšetření

Informace o termínu dodání výsledků najdete v informačním e-mailu, po provedení odběru. Doba dodání se u různých vyšetření může lišit, výsledky Vám tedy mohou dorazit všechny dohromady, ale i postupně.

Registrovaní klienti najdou všechny výsledky ve svém účtu v sekci objednávky. E-mailem Vám přijde také informace, že máte k dispozici nový výsledek.

V případě, že nejste registrovaní, Vám výsledky zašleme e-mailem. Zároveň Vám pošleme i SMS s kódem, který slouží k otevření výsledků vyšetření z e-mailu.

Výsledky mohou chodit postupně. Pokud Vám výsledky nedorazily, kontaktujte klientské centrum.

Celý popis výsledkové zprávy naleznete zde. Pokud ve výsledkové zprávě chybí nějaký parametr, který měl být vyšetřený, nebo nejsou uvedeny referenční meze, prosím kontaktujte klientské centrum.

E-mail může být ve složce hromadné nebo spam. Prosím zkontrolujte si tyto složky. Pokud ani tak nemůžete najít e-mail s výsledky, kontaktujte klientské centrum pro opětovné zaslání.

Pro úspěšné doručení SMS je potřeba zadat české mobilní číslo, u kterého je potřeba zjistit, jestli nemáte zablokovány informační zprávy. Pokud se nejedná o tuto variantu, prosím kontaktujte klientské centrum pro opětovné zaslání výsledku.

Otevření může blokovat antivirový program ve Vašem zařízení, který je potřeba přenastavit dle instrukcí poskytovatele programu. Také někdy otevření blokuje připojení na firemní/veřejnou wifi síť. Případně pro otevření zkuste využít jiné zařízení (mobilní telefon, tablet apod.), nebo jiné připojení k síti.

V případě, že se Vám výsledky nepodaří ani nadále stáhnout, kontaktujte naše klientské centrum.

Odstoupení od smlouvy / zrušení objednávky

Ano, pokud ještě nebyl proveden odběr. Objednávku můžete stornovat do 14 dní od jejího vytvoření. Žádost o storno objednávky nám můžete zaslat na e-mail info@labshop.cz nebo přes kontaktní formulář. Pro úspěšné storno objednávky budeme potřebovat tyto informace: číslo objednávky, jméno a příjmení, datum narození nebo rodné číslo. Uveďte nám i číslo bankovního účtu, na které máme platbu vrátit.

Ano, pokud ještě nebyl proveden odběr. Objednávku můžete stornovat do 14 dní od jejího vytvoření. Žádost o storno objednávky nám můžete zaslat na e-mail info@labshop.cz nebo přes kontaktní formulář. Pro úspěšné storno objednávky budeme potřebovat tyto informace: číslo objednávky, jméno a příjmení, datum narození nebo rodné číslo. Uveďte nám i číslo bankovního účtu, na které máme platbu vrátit.

Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dní od nákupu, v případě, že nebyl proveden odběr.

Vrácení peněz probíhá převodem na bankovní účet, který při stornování objednávky zadáte, zpravidla do několika dní, nejpozději do 7 pracovních dní.

Pokud se jedná o vyšetření, které je součástí balíčku, výměna nebo zrušení není možné.

Pokud chcete změnit nebo upravit objednávku, je třeba již vytvořenou objednávku zrušit a vytvořit si novou.

Vytvořená žádanka je platná 30 dní. Pokud nechcete žádanku využít, máte nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz do 14 dní od vystavení. Pokud nevyužijete žádanku do 30 dní její platnosti, tak se objednávka automaticky stornuje a není možné ji už využít.

Změny objednávky / dokoupení vyšetření

Ano, na místě odběru nebo přes e-shop, jako novou objednávku.

Pokud se obě vyšetření dělají ze stejného typu vzorku, je to možné.

Objednávka a vytvořená žádanka již nejde změnit. Lze ji pouze stornovat a vytvořit novou objednávku.

Propadlá nebo nevyužitá objednávka

Objednávka je platná 30 dní od jejího vytvoření a zaplacení.

Objednávka se automaticky stornuje a propadne. Je potřeba pak vytvořit novou objednávku.

Ano, zasíláme automatické upozornění e-mailem, které Vás upozorní na expiraci objednávky.

Samotný odběr a kombinace vyšetření

Ano, můžete přijít na naše odběrové místo i bez vytvořené objednávky a žádanku vytvoříte na místě se sestřičkou, kde objednávku uhradíte. Na objednávky na odběrovém místě se ale nemusí vztahovat některé akce a slevy a zároveň se vám nezobrazí výsledky tohoto testu ve vašem uživatelském účtu.

Záleží na kombinaci vyšetření, ale zpravidla se provádí jeden vpich, ze kterého následně sestřička odebere více zkumavek.

Některá vyšetření vyžadují jiný biologický materiál – moč, stolici, výtěr z nosu, výtěr z krku. Informace o daném vzorku a typy odběru uvidíte během objednávky a také při obdržení žádanky.

Výsledky a komunikace

Registrovaní klienti najdou všechny výsledky ve svém účtu v sekci objednávky. E-mailem Vám přijde i informace, že máte k dispozici nový výsledek.

V případě, že nejste registrovaní, Vám výsledky zašleme e-mailem. Zároveň Vám pošleme SMS s kódem, který slouží k otevření výsledků vyšetření z e-mailu.

Výsledky si můžete stáhnout ve formátu PDF a zaslat svému lékaři, nebo si je vytisknout.

Výsledky dostanete v přehledné výsledkové zprávě. Jelikož neznáme Váš celkový zdravotní stav a anamnézu, tak pro konzultování výsledků doporučujeme kontaktovat svého ošetřujícího lékaře.