Nejčastější otázky k e-shopu
Objednávka a platba
Pokud chcete dodatečně změnit údaje na faktuře, prosím kontaktujte naše klientské centrum info@labshop.cz.
V případě, že budete chtít svému dítěti zařídit účet na Labshop a vytvořit registraci, pokračujte ve třetím kroku košíku možností „Nová registrace“. Opět platí, že kontaktní údaje můžete zadat své (v případě, že již máte vytvořený účet, vaši e-mailovou adresu můžete využít znovu), ale jméno, příjmení a rodné číslo musí být dítěte, které přijde na odběr.
Nejčastější otázky k odběru krve – příprava na odběr
Výsledky vyšetření
V případě, že nejste registrovaní, Vám výsledky zašleme e-mailem. Zároveň Vám pošleme i SMS s kódem, který slouží k otevření výsledků vyšetření z e-mailu.
V případě, že se Vám výsledky nepodaří ani nadále stáhnout, kontaktujte naše klientské centrum.
Odstoupení od smlouvy / zrušení objednávky
Pokud chcete změnit nebo upravit objednávku, je třeba již vytvořenou objednávku zrušit a vytvořit si novou.
Změny objednávky / dokoupení vyšetření
Propadlá nebo nevyužitá objednávka
Samotný odběr a kombinace vyšetření
Výsledky a komunikace
V případě, že nejste registrovaní, Vám výsledky zašleme e-mailem. Zároveň Vám pošleme SMS s kódem, který slouží k otevření výsledků vyšetření z e-mailu.